×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 41.9 | 42.9 |
USD | 39.25 | 39.85 |
Всі курси банку |
Про уважение
Ну я так думал до тех пор, пока банк просто молча не разорвал со мной договор.
Как я понял, причиной послужила всего ОДНА операция на сумму до 100 000 грн. На всякий случай оговорюсь, что криптовалютами не занимаюсь.
Я наверно идеалист, но на мой взгляд, прежде чем расторгать договор с постоянным клиентом, было бы неплохо сначала связаться с ним и получить всю необходимую информацию по транзакции, если есть какие-то сомнения. Но нет, это не наш случай.
Дальше больше. Когда я писал в отделении заявление на возврат своих средств, оператор, глядя в iPad утверждал, что он не видит на моих счетах вообще ничего. И несколько раз переспросил действительно ли они у меня были. Когда же я попросил выписку по моей социальной карте, на которую приходили выплаты по инвалидности ребенка (надо было для фонда соц обеспечения), оператор ответил, что вообще не имеет доступа к моим счетам, не видит движения по ним и выписку сделать не может.
Через 2 дня я зашел в отделение за своими деньгами, где меня ждал новый сюрприз. Мне выдали на 7 500 грн. меньше чем, как я помню, у меня было. А помню я это потому, что регулярно подбиваю баланс по всем банкам с которыми работаю в текстовом файлике, просто чтобы ничего не забыть. На мое замечание оператор только пожал плечами и сказал, что от него ничего не зависит, что сумма окончательная и пересмотру не подлежит.
В связи со всем вышеописанным, у меня есть к банку несколько не риторических вопросов:
1. Почему, прежде чем разрывать отношения с постоянным клиентом, вы не позвоните ему и не проясните все вопросы, которые у вас возникают?
2. Зачем вы блокируете профиль клиента настолько, что даже работник банка не в состоянии посмотреть остатки по счетам? Я уже не говорю, что клиент и сам не всегда может помнить точные суммы на картах и было бы неплохо иметь возможность посмотреть баланс или сделать выписки.
Вывод из всего этого, к сожалению, только один — отношение к клиенту у банка по-свински неуважительное и неадекватное. Безмерно разочарован.
Написати коментар
Подяка працівникам Приват Банку
Написати коментар
Особисті дані
Ви завжди можете перевірити, чи належить номер банку, а також наявність комунікацій від банку в мобільному застосунку Приват24, відкривши розділ «Комунікації» → «Дзвінки» → «Перевірити номер телефону».
Ми постійно наголошуємо та просимо клієнтів, у разі контакту з шахраями, не надавати їм жодної інформації та одразу класти слухавку і звертатись в нашу цілодобову підтримку.
Ми закликаємо всіх наших клієнтів бути дуже уважними та пильними при проведенні банківських операцій, щоб не стати жертвами шахраїв.
Рекомендуємо ознайомитися з правилами безпеки на сайті:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (2)
Заблокировали карту
Задавал аналогичные вопросы что и бот.
После ответа на вопрос где был выдан паспорт я назвала город, на что мне оператор сказала что информация частично верная, и оператор сказала, что мне блокирует карту и рекомендуют обратиться в банк.
Никаких уточняющих вопросов. Оставили без карты на Пасху.
Большая трата времени на нелогичную экстробезопасность.
Будь-який платіж, який проводиться з картки ПриватБанку, може випадати на перевірку.
З метою забезпечення безпеки операцій в мережі і захисту коштів на рахунках ми проводимо додаткову перевірку. Процедура направлена на протидію шахрайства.
Відмова від перевірки операції і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо вас проявити терпіння і розуміння, щодо необхідності проведення верифікації.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат на сайті банку. Вам також знадобиться веб-камера для проходження відео-верифікації.
Наші оператори чату Допомога-онлайн працюють для вас 24/7 і радо допоможуть вирішити питання!
Коментарі (1)
Як цей банк вираховує ліміти це загадка.
І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Написати коментар
Скарга
Написати коментар
Обмежили карту і заблокували кошти
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності!
Коментарі (1)
Не заходять кошти по Державній програмі є-оселі
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться.
Коментарі (2)
Обратился в online приват24
Дякуємо, що знайшли час на відгук та поділилися з нами своєю думкою. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо.
Написати коментар
нарушение финансовой дисциплины банком
Ми зарахуємо кошти як тільки отримаємо їх від пенсійного фонду. Отримати довідку по рахунку з реквізитами можливо у Приват24 та надати її за потреби до пенсійного фонду. Ви завжди можете звернутися до банку на офіційному сайті банку. pb.ua/chat, де наші колеги працюють для вас 24/7 і радо допоможуть вирішити будь-які питання.
Коментарі (1)
ПриватБанк беспределит. Не отдаёт мне мои деньги и избегает решения вопроса!
Пожалуйста, свяжитесь со мной. Это важно.
Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити деталі ситуації.
Написати коментар
Лохотрон
Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні і виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати, здійснивши перевірку не відходячи від каси.
Коментарі (1)
Ружин місто Житомирська область жах сервіс
Мені 77 років, працівниця відділу Олена нічого толком не пояснила й видала нову карту змінивши мої контактні дані й змінила на неробочий фінансовий телефон й я позбулася доступу до послуги Приват 24. Вимушена піти з цього банку й більше не повернуся. Ганьба сервісу.
Дзівнки на гарячу лінію Приват у проблему не вирішили, а тільки фіксують сказали. Працівниця банку категорично відмовила мені надати свої данні навіть назвати своє імя.
Такого жаху ще не бачила в сервісі ні одного банку
Не раджу більше нікому цей банк
Заздалегідь дякуємо за зворотній зв'язок в особистих повідомлення на цьому порталі.
Написати коментар
Розірвання договору без підстав
На рахунках залишились гроші
В відділені взагалі нічим не допомогли, сказали «Читайте листа» який не прийшов поштою. На гарячій лінії допомогти також не можуть, пояснити нічого не можуть
Дуже рекомендую всім закривати свої рахунки бо ви дуже ризикуєте грошима
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Лист буде надіслано на юридичну адресу вашої дружини, що була вказана в системі банку.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування коштів на рахунках, власнику рахунку або його представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (1)
Арештований рахунок
Відповідно до п. 10-2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про виконавче провадження», розмір ліміту на здійснення видаткових операцій з поточного рахунку на якому накладено арешт, залишається без змін (14200 грн) оскільки для визначення суми для здійснення видаткових операцій береться розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом про Державний бюджет України на 1 січня поточного календарного року.
Написати коментар
видимо приват умирает или у его сотрудников отсутствует элементарная здравая логика
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Тому інколи дійсно сума ліміту може бути зменшена, але ми дуже рекомендуємо вам активно користуватись картою і надалі, тому що розмір ліміту, як по кредитній картці так і по Оплаті Частинами переглядається регулярно і розраховуються для кожного клієнта індивідуально.
Якщо Банк перегляне рішення щодо збільшення ліміту, ви будете проінформовані про це додатково.
Коментарі (4)
Раньше был нормальный банк
У разі якщо було вичерпано ліміт отримання переказів на поточний місяць, то необхідно очікувати відновлення ліміту, яке відбувається першого числа кожного календарного місяця. Спасибі за розуміння!
Написати коментар
Зняли 400 гривень за обслуговування закритої преміальної карти
Тому щоб не платити 400 грн на місяць, вам треба закрити й вашу Універсальну карту, з підписками на сервіси, яка прив’язана до гаманців і різного роду додатків та випустити собі нову карту…
Коментарі (1)
Хамство і перевищення службових обовʼязків керівника відділення Бойків Ольги
Залишили заявку на підключення терміналу з ПРРО.
Термінал поставили (неодноразово просили Ольгу пояснити як ним користуватись, але допомоги не отримали)
Натомість чекали 6 міс на термінал з ПРРО (Ольга сказала, що їх немає). Зрештую звернулись в інше відділення, на вул. Шевченка,66.
Хлопці оперативно подали в телефонному режимі заявку, і допомогли у підключенні ПРРО.
Про це згодом дізналась керівник Ольга, прийшла в магазин з претензією до працівників, яке вони мали право звертатись в інше відділення, знову нахамила і сказала, що обслуговуватись можемо тільки в неї.
На жаль, ніхто не хотів проконсультувати як користуватись цим.
Але на цьому історія не закінчилась.
Минулого тижня, вона з якимось чоловіком, знову прийшла в магазин, нахамила працівникам, сказала, що не пробиваємо по прро (без підтвердження інформації) і вона його забирає (хоч встановлювало інше відділення !!) Жодного акту підписано не було, жодного документу про розірвання! при цьому всьому ще сказала подякувати, що це забирає не інженер, бо ми би заплатили 5000 грн штрафу. (за що?)
Працівникам магазину погрожувала, кричала що ми пробиваємо напевне на «лівак»
Тепер питання, як магазин має фукціонувати без рро???
Прошу надати пояснення, яке право має керівник відділення Бойків Ольга зʼявлятись на місце ведення бізнесу ФОП, хамити працівникам і розповідати як вести бізнес, в якому відділенні обслуговуватись, забирати рро і погрожувати???
І з чого взагалі така інформація що ФОП не пробиває по рро?
Прошу вжити відповідні міри до даного працівника методом винесення відповідного покарання за завдані незручності і порушення ділової репутації.
Ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими та ввічливими, дозвольте нам опрацювати цю ситуацію детальніше і вжити відповідні заходи впливу. Про результат розгляду справи, ми вас проінформуємо. Ще раз перепрошуємо за ситуацію, що сталась.
Написати коментар
Приват на проспекті Голосіївському ,130/57
Написати коментар