×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Блокування рахунку
Перш за все, перепрошуємо за очікування відповіді. Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Исчезли
Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження. Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.
Створили додатковий запит до менеджера, який зв'яжеться з Вами для врегулювання питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Найгірший банк в Україні
За декілька місяців зробив валютообмін на загальну суму 300 тис грн. — почали шантажувати і вимагати документи про джерело коштів. Надав довідку Ок-7 з доходами в рази, що перевищують цю суму, але підрозділ моніторингу «комплаєнс» вимагає виписки з інших банків.
На пустому місці заблокували гроші! Не раджу цей банк для співпраці
Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та надав чіткі і повні пояснення та шляхи вирішення питання. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Блокировка счета
Дякуємо за очікування на відповідь.
Ми дуже цінуємо співпрацю з Райфом такий тривалий час і нам приємно за цей вибір.
Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Заблочили картку
На відділенні дівчина роздрукувала виписку з початку року (з десяток аркушів, 300+ операцій) і попросила написати пояснювальні на КОЖНУ операцію — атб, кава, метро і т.д.
З фантазією зовсім біда в керівництва
Закрив рахунок
В кого є картка/рахунок не тягніть, благо в мене десь 100± грн на залишку було, обіцяли колись повернути
Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішенням ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
Оставили без текущих средств
Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішенням ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Неможливість переведення коштів з іншого банку, що знаходиться у іншій країні
Що такє повинно було трапитись, що мій рахунок перестав ідентифікуватись? Та чому мені не надають зрозумілої відповіді на те з якої причини на мій рахунок не можуть бути зараховані кошти.
Що стосується «гарячої» лінії, то ніякої інформації там отримати неможливо. Спочатку берут слухавку, вислушують проблему, просять трохи зачекати на лінії і через дадцять з лишнім хвилин звязок автоматично обірвується.
Єдиним моїм бажанням є розірвання контракту з вашим банком. До тогож я додам усіх зусиль, щоб якомога більше людей дізналося за ваш «дуже зручний» сервіс.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Ми постійно працюємо над покращенням надання сервісу.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код)
Очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Вчора оформив картку, а сьогодні вже заблокували
Перш за все вдячні за очікування відповіді. Кожного дня команда Райфу докладає максимум зусиль, щоб надавати лише якісний сервіс.
Зі сторони Банку блокування не відбувається безпідставно. Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Просимо, написати нам у приватні повідомлення, для більш детальнішого аналізу з вказанням даних (ідентифікаційного коду або номеру телефону).
Будемо вдячні за зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Невиплата інвестиційного доходу
Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.
З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (6)
Неможливість відкрити віртуальну картку онлайн
На дворі квітень 2024.
Багато людей і сімей не знаходяться фізично в Україні, і вже майже всі банки в Україні мають можливість відкрити картку (будь-яку, що гривневу, що доларову чи євро) онлайн.
З моєї точки зору це вже сором — вимагати від клієнтів особисто прийти у відділення для оформлення віртуальної євро картки коли у людини вже є гривнева і доларова картка в банку, коли вже багато років існує Дія, коли існує ЕЦП з можливістю підписати документи онлайн.
Дуже розчаровані і засмучені 🫤
Перш за все, дякуємо за очікування відповіді. Нам шкода, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про нас.
З метою надання Банком довіреній особі можливості розпоряджатись картковим рахунком без порушень чинного законодавства України за допомогою додаткової платіжної картки, емітованої на її ім’я, у довіреності має бути чітко передбачено (окрім всього іншого), що довірена особа має право «отримати додаткову платіжну картку до __________________(повна назва карткового рахунку, відповідно до Договору), відкритого в АТ «Райффайзен Банк» та розпоряджатися коштами на цьому рахунку за допомогою емітованої Банком на ім’я довіреної особи платіжної картки.
Якщо ж Ваша мета була відкриття нового карткового рахунку, то за довіреністю, на жаль, така можливість відсутня.
Відкрити новий картковий рахунок в іноземній валюті можливо виключно у відділенні Банку із паспортом та ідентифікаційним кодом.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
«Фінансування тероризму» шляхом продажу вживаних товарів на ОЛХ
Після звернення до банку з наданням пояснень (та фіскальних чеків від фінансових партнерів через які працює олх) що всі операції по картці(що і вказується в їх банківських виписках) це продаж вживаних речей на майданчику ОЛХ і жодних контактів на пряму з тими людьми які купують товари на олх черз посередництво самого олх шляхом сервісу ОЛХ ДОСТАВКА, я як продавець не маю (людина оформлює замовлення на сайті, олх надає ТТН куди відправити), банк робить запипит на надання детальної інформації хто ці люди і з якою метою вони здійснювали ці операції з купівлі))Називають якісь банківські рахунки, з запитом надати чек по операції на цей рахунок і навіщо ця операція здійснювалась і який звязок в мене з покупцем, враховуючи те що жодної банківської інформації покупців (номери їх банківських карток, рахунків) олх продавцю не надає!
Також банк робить запит на видаткові операції: з якою метою ви робите покупки в АТБ, та інших продуктових магазинах.
І до самого цікавого: банк просить надати документи (виписки) про зняття готівки в АТМ (банкоматах), цю виписку можна купити в них для них! Те ж саме стосується документу, що підтверджує фінансовий стан клієнта — можна купити в них для надання їм.
Працівник банку коментуючи всю цю ситуацію повідомив що вони можуть заблокувати клієнта і за 5грн які надійдуть на ваш рахунок.
Тобто керуючись положенням вище вказаного закону, банк може заблокувати вас за продаж вживаних штанів на торгівельному майданчику ОЛХ, підозрюючи вас в фінансуванні тероризму, чи відмиванню доходів отриманих злочинним шляхом.
Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом.
Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми завжди готові розглянути ситуацію в індивідуальному порядку та спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваші дані (номер телефону/ ідентифікаційний код) для аналізу.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (7)
Без повідомлення відкрили поточний рахунок
Питання: Навіщо мені цей рахунок та з якого це дива мені раховують якусь комісію?
Ні рахунком ні банком я користуватися не планую!!!
Тим паче з попередньої відповіді на відгук банк написав: Згідно умов та правил обслуговування Банк має право закрити рахунок, на якому відсутній залишок та рух коштів протягом останніх 3-х місяців.
Відверто зізнаємось, що відгук для нас дуже неочікуваний та прикро, що це вплинуло на Вашу думку в цілому про Райф.
При цьому, хочемо зазначити, що без відома клієнта будь-який рахунок не може бути відкритим.
Маємо на меті проаналізувати звернення та провести детальну перевірку, просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код).
Чекаємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Закрили картковий рахунок без попередження
Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Згідно умов та правил обслуговування Банк має право закрити рахунок, на якому відсутній залишок та рух коштів протягом останніх 3-х місяців.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Відмова в поновленні ділових відносин
Але я прошу відновити ділові стосунки зі мною, я готовий надати підтвердження с бірж що займався П2П торгівлею.
Якщо відновите стосунки, більше не буду порушувати договір.
Дякуємо за очікування на відповідь.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання розібратися у ситуації, просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Заблокували рахунки без попережження
Я надав банку письмове пояснення з докладним описом змісту та мети проведених прибуткових та видаткових операцій за період 23.11.2023−14.02.2024, де зазначив що операції по моєму рахунку за даний період виконувалися лише мною (поповнення, перекази на власні рахунки та з власних рахунків, конвертація). Також надав документи, на підставі яких проводилися операції:
— довідку ОК-7;
— виписки з банків, на які нараховувалася зарплата;
— виписки з банків, які розкривають інформацію щодо «Відправника», «Отримувача» та «Призначення платежу», містять дату здійснення транзакції та ідентифікаційні дані власника рахунку;
— виписки з банків, які містять факт зняття готівкових коштів в сумі, яка відповідає внесенню готівкових коштів на рахунок Райффайзен Банк.
Але кожно разу Райффайзен Банку чогось не вистачало і я більш детально писав письмові пояснення на їх питання та надавав детальнішу інформацію.
В передостанньму листі від банку було зазначено, що інформацію надано частково. Я надав більш детально, а у відповідь отримав: «Надані документи та пояснення було отримано та проаналізовано відділом фінансового моніторингу, проте рішення банку лишається не змінним. В поновленні ділових відносин відмовлено. Повідомляємо про можливість надати заяву на закриття рахунків з одночасним перерахуванням залишків коштів на реквізити іншого Банку».
До представника банку: «Я надав всю необхідну інформацію. Якщо Ви її проаналізували, то дайте відповідь, чого не вистачає і з яких причин продовжуєте блокування рахунків. Якщо ні, то хоча б обґрунтуйте, або надайте розрахунок, будь ласка, де було б наведено докази, що сума коштів, внесених мною на рахунки, не відповідають або відповідають тим документам, які я Вам надав. Чому ж тоді ви требували від мене різні довідки, якщо Ви їх не сприймаєте як належне? Інформації наданої мною більш ніж достатньо. Прошу надати обгрунтовану відповідь. Не відповідайте шаблоном».
Нам дуже прикро, що Ви отримали таке враження від співпраці з нашим Банком. Наша мета — задоволені Клієнти, які залишаються із гарним настроєм після вирішення питання.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вітаємо! Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (7)
Незаконно утримують кошти
Нам щиро шкода, що досвід співпраці з Райфом призвів до негативних емоцій.
При цьому, хочемо зазначити, що видача коштів здійснюється з карткового рахунку при наявності активної карти, адже це «ключ» до рахунку. Дійсно, у разі її відсутності Вам можуть запропонувати нову миттєву карту у відділенні, яка активується через годину після видачі, що дозволить здійснити необхідні операції.
Також, для економії Вашого часу, завжди можете написати в «Чат» Райффайзен Онлайн або зателефонувати в Інформаційний центр (0800 500 500), для випуску віртуальної карти та якщо у Вас рахунок у гривні здійснити переказ самостійно у застосунку в будь-який Банк. Платіж за реквізитами у Райффайзен Онлайн — без комісії, якщо переказ з карти на карту в інший Банк, пропонуємо завантажити новий додаток MyRaif, це також дозволить здійснити переказ без комісій.
Ми не хочемо залишати Ваш відгук осторонь та маємо намір у цьому розібратися. Прохання, написати нам у приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (7)
Перевірка авалем походження коштів
В службі підтримки авалю роз’яснили, що я повинна пояснити походження всіх зачислень, починаючи с 1 грн. Я зробила виписку по картці, це було 28 сторінок.
Хочу порадити іншим клієнтам авалю максимально уникати будь-яких транзакцій по Вашим рахункам в авалі, бо будете витрачати час для роз’яснень та Ваш рахунок може бути заблоковано.
Перш за все, вдячні Вам за очікування відповіді.
Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішення ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (6)
Райфайзен Банк
Сьогодні, 5 квітня, на емейл прийшло повідомлення щодо курсу купівлі валюти, який мене влаштував у випадку якщо саме цього дня, я придбаю валюту, за українську грн. До 50000 грн.
Близько 15:30, я завітав у відділення банку, що у м. Рівне. Де поспілкувавшись з працівником по обслуговуванню фізичних осіб, імʼя не знаю бо бейджиків у них не має, а сам працівник банку не представився. Я запитав чи можу отримати фізичну карту, щоб покласти на неї кошти, а в подальшому скористатися послугою обміну з додатку. На що, працівник банку відповів, що так, оскільки для зарахування коштів та активації рахунків необхідно до 30 хв часу. Почувши дану інфлрмацію та маючи понад годину часу у запасі, я надав свої документи. Отримавши карту, я здійснив усі дії, які мені порекомендував працівник банку, а саме: поповнив карту через 30 хв після фізичного чтворення чи то підвʼязки карьи. Перезагрузивши додаток, декілька разів операція по обміну коштів невідбулася з технічних причин. В додатку писало недостатньо коштів. Хоча кошти є, в мене є скрін де чітко видно суму коштів достатню для списання та проведення операції. Після цього я зателефонував до служби підтримки, де поацівник перевіривши усі дані попросив почекати 2 хв, потім ще 2−3 хв, потіс вийшов на звʼязок та повідомив, що пиьання майже вирішено необхідно декілька хв і все. На що, я вказав, що залишилося менше 20 хв до спливання строку дії спеціальної пропозиції. На що отримав відповідь, що з хвилини на хвилуну моє питання буде вирішено остаточно, залишилося лише зачікати. Після, близько 30 хвилинної розмови оператор повернувся до звʼязку зі мною та повідомив, що все вирішено, а саме: ніяких лперацій сьогодні проведено не буде ба більше кошти у розмірі близько 50000 грн. Будуть для мене недоступні з технічних причин, зникнуть з онлайн додатку та щоб я не переживав все добре! Дня за 2 робочих чи календарних, вони мають зʼявитися
Нам шкода, що досвід співпраці з Райфом призвів до негативних емоцій.
На жаль, дійсно, у випадку, якщо поповнення картки відбулось до завершення всіх технічних налаштувань (зазвичай, до 30 хвилин, проте, іноді може бути і довше) кошти на рахунку стають доступними не одразу, а протягом 2 календарних днів.
Проте, якщо поповнення відбулось з необхідним очікуванням, кошти мають успішно зарахуватись та бути доступними на рахунку.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних, а саме контактний номер телефону або ідентифікаційний код.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Розголошує банківську таємницю
Нарешті зікінчилась моя тяганина з банком (починаючи з 22.02.2024р.) щодо повернення коштів які були заблоковані (про це також був окремий негативний коментар). Кошти повернули, і яке було моє здивування, що кошти були повернуті на підставі ст. 15 ЗУ, а не підставі заяви ЯКУ Я ОСОБИСТО ПІДПИСАВ, ця інформація була прописана в призначення платежу — і стала доступною третім особам. Цим банк розкрив оцінку клієнтського (мого) ризику, що я вважаю є таємницею.
Враховуючі вищевказане прошу Банк мати честь змінити призначення платежу: РАХУНКИ ЗАКРИТО ТА ЗАЛИШКИ ПЕРЕРАХОВАНО ВІДПОВІДНО ДО МОЄЇ ЗАЯВИ.
(P.S. — думаю, що зможу передбачити відповідь банка. «нам дуже прикро, ми розглянемо ситуацію та спробуємо допомогти»)
Нам шкода, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про банк. Ваше звернення передали в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами для надання додаткових роз'яснень.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (6)
неадекватний фінансовий моніторинг
Нам прикро, що досвід співпраці з Райфом призвів до негативних емоцій. Ми розуміємо, що дане блокування для Вас було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Розблокування рахунку в такому випадку можливе після надання документів — це можуть бути виписки з рахунків відправників, в яких відображається що саме за кошти надходили, за рахунок яких Вони Вам здійснили зарахування.
Ми б хотіли проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення, а саме ЄДРПОУ. Докладемо максимум зусиль для індивідуального вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (6)