Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Написати коментар
Коментарі (4)
Коментарі (1)
Коментарі (3)
Коментарі (1)
6.05 зняли арешт всі банки окрім ощада.
На питання коли відповідь в нас не має строку
Там дитячий аліменти .їх заблокували і тримають вже неділю.
Вже з 6.05 закрите провадження.
Куди звонити і що робити це жах честно таке відношення
Коментарі (5)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (2)
Коментарі (3)
Коментарі (2)
Коментарі (5)
Коментарі (4)
Написати коментар
Написати коментар
Зателефонувавши в банк, мені відповів співробітник банку, що на початку цього місяця було зламано мій Ощад 24. Але я вважаю це підозрілим, бо мої данні знали лише в банку.
Як мені бути в цій ситуації? Чи можливо повернути кошти?
Коментарі (1)
Коментарі (2)
Коментарі (2)
Суть справи. З 2015 року маю картку за тарифним пакетом «Мій рахунок» та, природно, періодично її продовжуваю. 5 квітня 2024 року прийшов до відділення з проханням перевипустити картку. Пообіцяли випустити протягом 2 тижнів та уточнили яку хочу: іменну чи просту. Уточнивши, що випуск іменної буде безкоштовним, замовив іменну. Дуже швидко картку перевипустили, але випадково зайшовши до кабінету, побачив, що за її перевипуск взяли гроші й випустили в новому тарифному пакеті «Моя картка». У відділенні пояснили, що тарифи змінилися з 1 квітня і вони не встигають слідкувати за їх змінами, тому заздалагидь мене не попередили. На Гарячій лінії все пояснили помилками менеджера. І на цьому все закінчилося. Тому в мене кілька запитань до банку:
1. Як можуть випускати картку нового тарифу, не узгодивши це з клієнтом? (Мені пояснили, що тарифного пакета вже не існує, тож мені випустили картку нового тарифу).
2. Чому в ситуації, коли немає старого тарифного плану, я не можу сам обрати новий тариф? (До речі, у березні 2024 року я достроково закрив картку тарифу «Моя картка», бо мене не влаштовували її тарифи. А без погодження нав'язали картку цього ж тарифу).
3. Чому за перевипуск картки неузгодженого пакета автоматично беруть оплату, хоча було сказано, що перевипуск картки безкоштовний?
Коментарі (2)