Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
28 апреля с.г. через 5.5 месяцев после принятия Постановления об аресте счетов, Ощадбанк незаконно заблокировал мой пенсионный счет, хотя В Постановлении было четко указано, что такой счет не блокируется. За время, прошедшее с момента выхода Постановления об аресте, исполнительное производство было закрыто 15 декабря 2023 года и все аресты были сняты. Но сотрудники банка, которые занимаются блокировкой счетов не удосужились это проверить. 29 апреля с.г. Государственный исполнитель повторно направил в банк Постановление о снятии ареста со всех счетов чере АСВП, но до сего времени несмотря на мои обращения в отделение банка и контакт центр счета не разблокированы и я лишен доступа к моей пенсии, единственному источнику дохода.
Володимир Поздняк 7 травня 2024, 23:17
Доброго дня. Хочу повідомити по свою проблему. Користувався карткою та своїм рахунком. У квітня 2024р безпідставно було заблоковано мою картку та особистий кабінет ощад 24/7. Спочатку дізнавався інформацію через контакт-центр банку, неяких конкретних роз’яснень мені не надали. 30.04.2024р АТ «Ощадбанк» запустив функцію для ВПО таку як проходження відеоідентифікації клієнта, що на мою думку дуже розумна та закономірна річ у наших реаліях на сьогоднішній день. Записався через сайт на відеоконференцію на 06.05.2024р на 09:00. В назначений час вийшов на відеодзвінок з співробітником банку. Відповів на усі питання даного працівника, назвав свою ПІБ, номер картки, успішні/неуспішні операції, де я знаходжусь на даний момент, показав паспорт громадянина України та інше. Післе проходження відеоідентифікації працівник банку повідомив мені, що ваша заявка прийнята, очікуйте на повідомлення установи банку про розблокування рахунку. Сьогодні, 07.05.2024р мені прийшло сповіщення, що за результатами мого звернення обмеженння з мого рахунку не знято. Хоча я досі не розумію чому заблокували картку та особистий кабінет, чим банк це аргоментує. Ось в мене питання стосовно цього, навіщо тоді було вводити таку гарну процедуру яка не робе на благо суспільства. Чи то все залежить від професійності ваших співробітників. Що робити в даному випадку? Як можливо зв’язатися з компетентними працівниками даної фінансової установи для вирішення мого питання. Можливо якісь контакти чи то є тут якась їхня адміністрація.
Начитавшись гнівних відгуків.Для заміни пенсійної картки у якої вийшов термін придатності, вирішила замовити заздалегіть, бо були скарги, що коло місяця виготовляють.Зайшла на сайт Ощадбанку https://www.oschadbank.ua/cards, знайшла «Замовити картку», там треба написати ім'я (без прізвища)та свій фінансовий номер телефону,і чекати дзвінка від оператора Ощадбанку, надійшов дзвінок з номеру (044) 350−01−33, оператор розпитував про рахунок, треба згадати кодове слово, яке Ви вказували при оформлені рахунку п’ять років назад, спитала суму останньої операції(я зняла всі кошти, бо були скарги, що я не зможу це зробити, бо заблокують карту)далі так, як наше відділення скасували, вона запропонувала найближче відділення.Картку замовили, далі оператор відповів, що стара картка НЕ ЗАКРИВАЄТЬСЯ,і можна користуватися, поки не одержу нову картку.Так і було у додатку Ощад 24 написано, номер старої картки-активний, а поряд було написано новий номер -випускається.Нову картку видали через СІМ діб, без черг, без страховок, безкоштовно,і на картці було вказано прізвище та ім'я (на англійській мові), а тарифний пакет «мій рахунок».Не треба замовляти іменну картку, бо це інша додаткова картка яка коштує 100грн.
Сергій Слинько 6 травня 2024, 14:46
02 травня отримав повідомлення, що моя картка заблокована, т.я введено помилкових 3 рази ПІН. Одразу зателефонував на горячу лінію ощаду. Мені дали підтвердженя, що дійсно я вводив помилковий. На моє зауваження, що це картка, котра була меня нав’язання пенсіним фондом для отримання грошей на поховання моєго батька і я здійснів по неі 4 роки тому тільки одну операцію- повністью отримав гроши. Після чого я цю картку порізав і ошметки викинув. Десь 2 роки тому я отримав повідомлення, що мені встановленеь кредитний ліміт у 2 000 грн.на цю картку. Після неділі спроб попасти у відділення, мені пощастило. На моє обурення, на підставі чого відкрит ліміт, отримав відповідь, що це якась помилка. І зараз його знешкодять. На моє прохання закрити цю картку отримав сльозне прохання від представниці, що за це іі накажуть. Пожалкував іі. Тепер я жалкую про себе!
Як би ще ощад працювал хояь іноді! А так, або тревога, або перерва, зачинено також і зона самообслуговування! Після 17;00 ВООЩЕ все зачинено. 17;03 на мою спробу потрапити у зону самообслговування отримую відвовідь на моє невдаволення про зачинену зону від співробітників, які на поряд з входом смалять «Мужчина! Вы что читать не умеете! Отделение работает до 17;00!
Всім пропоную Ощад обходити подалі. І жалкую, що відкрив у ньому пенсійну!
OlgaLobodynec 4 травня 2024, 23:52
Ощадбанк наклав арешт на рахунок 28.04.2024 на підставі постанови приватного виконавця. Так як рахунок використовується для одержання соціальних виплат (дитячі та одинака мати), про що приватний виконавець була повідомлена 30.04.2024 була винесена постанова про зняття арешту з рахунку. Постанова подана через АСВП, а також надіслана листом. По сьогоднішній день Ощадбанком арешт знятий не був. На гарячій лінії ніякої чіткої відповіді також надати не можуть. Єдине що вдалося почути «розглядається в порядку черги». Таким чином цей недобанк залишає людей взагалі без засобів для існування на невизначений термін!!! Шановні працівники даної установи чи можливо нарешті добитися від вас хоч якогось результату? Чи ви запропонуєте місяць або й два говорити півторарічній дитині що їсти їй не потрібно???
Kuznetsov123 4 травня 2024, 20:23
Ощад ввел «чергові покращення» — теперь в настройках можно самому выбрать способ подтверждения перевода. Как бы мысль хорошая. Но как всегда реализована через общеизвестное место, которое есть у каждого — подтверждение параметров по умолчанию надо сделать через оператора от которого ждать звонка и которому невозможно дозвонится из-за этой пародии на искусственный интеллект с обкуренной дикцией. Подтверждение через смс специально не сделали? Или толпа менеджеров центрального аппарата Ощада с кучей дипломов у каждого до этого не додумалась. Ощад, в который раз утверждаю, что ваш банк невозможно реформировать, его можно только разогнать, а всем работникам ввести пожизненный запрет на работу в банковской сфере. Измените алгоритм и введите подтверждение изменения подтверждения способа перевода через смс.
ifa58 4 травня 2024, 1:53
Добрий вечір! Ощадбанк знову порушує права пенсіонерів, які залишились на окупованих територіях, на цей раз ще гидкішим способом. Не дивлячись на те, що пенсіонери проходять відеоідентифікацію в ПФУ і підтверджують що вони живі і особисто користуються своїми пенсіями, Ощадбанк з січня 2024 року масово ставить нульові ліміти на картки, тобто повністю блокує пенсіонерам можливість розпоряджатися своїми грошима. Не дивлячись на те, що пенсіонери проходять ідентифікацію в ПФУ і що між ним і Ощадбанком є інформаційний обмін, банк ліміти не знімає, а змушує пенсіонерів проходити ще одну відеоконференцію, тепер зі співробітниками банку, на яку, до речі, реєстрація вже на кінець червня. Пенсіонери проходять і її. Тепер Ощадбанк масово встановлює обмеження на фінансові операції сумою максимум 2000 гривень за один переказ, мотивуючи це «безпекою», причому робить це автоматично, без можливості відмовитись і навіть тим, хто щойно пройшов у банку відеоконференцію. Щоб це обмеження зняти Ощадбанк вигадав майже нереальну схему — треба відповісти на дзвінок і одразу отримати СМС, що на окупованих територіях НЕМОЖЛИВО. Такі дії можна зробити лише в «фінцентрах» які кришуються окупантами і гроші з яких йдуть на вбивство українців і знищення наших міст. Якщо ж переводити по 2000 гривень декілька разів підряд, то Ощадбанк блокує картку «за шахрайські операції» і пенсіонер залишається без грошей, не дивлячись на те, що пройшов всі необхідні ідентифікації і довів що він живий і особисто керує своїм рахунком. Знову бачимо схему взаємодії Ощадбанка з московитами, до того ж, тепер він змушує пенсіонерів фактично фінансувати війну росії проти України. Як я вже писала раніше — Ощадбанк справжній спонсор тероризму, у всіх сенсах. На цей раз ми готуємо позов на Ощадбанк до ЕСПЧ, всі, чиї права він порушив — приєднуйтесь.
all123 3 травня 2024, 21:38
Ощадбанку исполнитель отправил письмо о снятии ареста, письмо ощад получил 2.05.2024, на сегодняшний день арест не снят и ничего ощад не может сказать, когда будет снят арест, наложили арест за несколько часов, а снять не могут и никто не даёт информации о снятии, реквизиты все правильные в письме. Прошу ощадбанк ответить и решить мой вопрос
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Koriachko 3 травня 2024, 16:59
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське шосе, 57
Доброго дня, прошу роз’яснення на якій підставі не виплатили ЗП за квітень місяць в повному обсязі. Кинули? як собаці 1000 грн замість 3100 грн які прописані в договорі. Моя мати Шевченко Тетяна Григорівна пенсіонерка і не може за себе постояти не та вже вікова категорія. За те що відпрацювала у вашому відділенні, прибирала за вашими клієнтами та працівниками гівно. Віддячили вигнали без попередження, без поважних причин і при цьому не розрахувалися в повному обсязі. Це як з вашою сторони обманювати не захищених працівників, які не вміють за себе постояти? Вам не соромно за 2000 грн. позоритися. Не відреагуєте на лист не отримаю зворотного зв’язку буду писати в усі інстанції.

Без поваги до шахраїв та крадіїв,

Корячко Н. О. 0932823575
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LubovS4107 3 травня 2024, 15:55
Ощадбанк пенсійний рахунок матері, приватний виконавець видав указ на зняття арешту та відправив його в електронному, але банк тупо ігнорує його. Приватний виконавець віпривав листа поштою, але банк і дали морозиться, що роботи в цьому випадку я не знаю. І таких ситуацій з ощадбанком просто тьма, в інших банка знімають арешт за один день, ощадбанк цілеспрямовано ігнорує постанови. Як можна арештовувавти пенсійні картки під час війни, забираючи у пенсіонер єдині кошти на життя? Ніколи не зв’язуйтесь з цією лавочкою.
Alesichka 3 травня 2024, 12:51
Відділення за адресою: Полтава, вул. Небесної Сотні, 1/23
Добрий день, сьогодні потратила у дуже «цікаву» ситуацію.
Мені потрібно було допомога при переведені особистих коштів при покупці житла.
Я підійшла до спеціаліста, на що мені сказали погуляйте щоб ви не тут сиділи, а ми за допопомогу бо ми не повинні це робити застрахуємо вас на рік за 150 грн. і переведемо кошти. Я посміхалася, а мені і каже спеціаліст «а що ви смієтесть! Ми ж ручками це робимо, ви самі повинні це робити тому і страховка!»
Перший спеціаліст каже:
-оформіть страхування.
Інший відповідає: яку страховку?
Перший спеціаліст: яку зараз зробиш!
Я попередила що мені потрібно на роботу, вони сказали :« іди гуляй, зателефонуємо», загалом я пришла сама більше години чекала бо ніхто так і не зателефонувал, повернулась до відділення.
Прийняли зробили перевод, я і питаю, а що за страхування розкажіть мені за страховку всі на мороз і перший і другий відвели мене до каси я заплатила.Підхожу знову до столика, а мені кажуть «що вам надо!?»
Я кажу поясніть умови користування і плюси страховки все ж таки вже застрахувалась.
Відповідь убила впринципі як і пояснення пізнише «у мене клієнт почекайте!"(по телефону розмовляла сподіваюсь з клієнтом)
Потім сказала що це страховка на рік, усі нюанси за телефоном на протязі 5 днів після страхового випадку.
У мене залишить питання якого страхового випадку?! І чого обслуговування проходить в «цікавому «діалозі типу я комусь вина усі клієнти, а мені вони зробили подарунок.
Жахливе обслуговування. Душе шкода що це найближчій Ощад банк
Спеціалісти: Марина Петрівна,
Тетяна Володимирівна.
Dmytro31 2 травня 2024, 18:06
Банк без відома клієнта блокує картки якщо баланс навіть -0.01грн.А якщо є мінус по зпл картці 25грн+10грн за смс (тільки вдумайтесь-35грн щомісяця:35*12=420 грн за одну картку в рік, а у мене їх аж три…тобто…1260 у рік банку віддаю ні за що…) то блокує та списує самовільно з іншого рахунку…
Була дууууже неприємна ситуація-зайшов у магазин, склав товар, перекинув кошти з іншого банку, а картка заблокована…дзвоню на касі і чекаю 20 хв…Банк-фу…
На днях позакриваю всі рахунки та картки у цьому недобанку…
КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЕЙ БАНК …
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
1314sveta 2 травня 2024, 14:23
Відділення за адресою: Київ, вул. Мартиросяна, 6
Приємно, те що приміщення банку відремонтоване. персонал привітний, виконує все оперативно. Дякую.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Osa23 2 травня 2024, 1:34
Ощадбанк заблокував мамин пенсійний рахунок, на який вона отримує пенсію як вдова ветерана війни! Як так??? Відкрите виконавче провадження приватним виконавцем, по кредиту шахрайської контори, яка нараховувала космічні відсотки, які мама сплачувала їм…Наразі без попередження без судового рішення Ощадбанк іде на поводу приватного виконавця котрий співпрацює з такими шахрайськими конторами і блокує рахунки в тих банках, де йому це дозволяють робити і ще й гроші зняли останні, які були на картці??? У вдови військового підполковника, сина Героя Радянського Союзу, хворої різними хронічними важкими хворобами! Яка ледве пересувається за допомогою палички! Це в якій країні ми живемо і по яких законах працюємо???І чому Ощадбанк одразу неповідомив приватному виконавцю, що це пенсійний рахунок, який не можна блокувати??? Що робити далі, щоб не забрали пенсію???
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Osa23 1 травня 2024, 1:17
Ощадбанк заблокував мамин пенсійний рахунок, на який вона отримує пенсію як вдова ветерана війни! Як так??? Відкрите виконавче провадження приватним виконавцем, по кредиту шахрайської контори, яка нараховувала космічні відсотки, які мама сплачувала їм…Наразі без попередження без судового рішення Ощадбанк іде на поводу приватного виконавця котрий співпрацює з такими шахрайськими конторами і блокує рахунки в тих банках, де йому це дозволяють робити і ще й гроші зняли останні, які були на картці??? У вдови військового підполковника, сина Героя Радянського Союзу, хворої різними хронічними важкими хворобами! Яка ледве пересувається за допомогою палички! Це в якій країні ми живемо і по яких законах працюємо???І чому Ощадбанк одразу неповідомив приватному виконавцю, що це пенсійний рахунок, який не можна блокувати???
Buchanec 30 квітня 2024, 13:54
Пів року не знімають арешт з соціального рахунку!!! Провадження закрито 04.09.2023р.Повторно виконавець висилав постанову.Ви їх отримували!
Нічого не змінюється, чекайте своєї черги, якої черги???, пів року…Для вас законів не існує??? Жодної відповіді на звернення не отримав…Найгірша установа по якості
Вимагаю щоб виконали свої дії по закону!
Даю чесний відгук. Багато років обслуговуюсь у відділенні по вул. Добролюбова, 11. Дуже зручно, що відділення «під боком». Не треба шукати інший банк. Ощаду довіряю, бо банк системний. Мій менеджер, Світлана Слюзка завжди уважно, професійно і швидко обслуговує і дає поради по кращим банківським продуктам. Навіть, знаходячись у відпустці, допомогла мені вирішити питання. Чудова людина. Велика подяка їй. Тому і привів у відділення всю свою сім'ю на обслуговування. Задоволені всі. В цілому — гарний колектив професіоналів. Всі на своєму місці. Дуже зручно для мене. Бажаю всім успіхів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yl4ik888 25 квітня 2024, 18:51
Чудове відділення. Дуже приємні і чемні дівчата. Завжди допоможуть і підкажуть
Angelina1812 25 квітня 2024, 13:46
Відділення за адресою: Суми, вул. Петропавлівська, 53
25.04.2024 року у відділенні м Суми вул Петропавлівська, 53 я звернулася з питання вилучення з обігу 5 коп. Касир в касі #1 поводилася не ввічливо. «Радила» мені куди я повинна направити кошти, хоча я її не просила. В залі менеджер не володіє інформацією які ще банки вилучають монети. Теж не привітна. Проведіть, будь ласка, з персоналом навчання по обслуговуванню. Я багато років отримувала через Ваш банк пенсію. Пішла через обслуговування. І бачу не даремно. Треба змінюватись
jecson503 25 квітня 2024, 13:39
Я бажаю залишити подяку! Неодноразово звертався у відділення банку у м. Мерефа і завжди обслуговування було на вищому рівні. Робота з нашим банком завжди швидка, без додаткових проблем, все чітко та професіонально. В цілому, я дуже задоволений банком та професіоналізмом персоналу.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝